Vrijdagochtend verzorgde Thosha van der Maas, van Van der Maas Interim Management & Management Consultancy, de Special van de Open Coffee over Bedrijfsvoering & Hospitality.
Zij heeft een flinke expertise opgebouwd bij diverse bedrijven en heeft ondervonden hoe belangrijk is het om elkaar te begroeten in het bedrijf en zich tevreden te voelen. Veelal helpen kleine zaken hieraan mee.

Werken met hart en hoofd voor een bedrijf maakt een bedrijf des te waardevoller. Hospitality staat voor het gevoel te geven aan de klant (of wie dan ook) dat je er voor hen bent & interesse toont. Aandacht te geven in de samenwerking, in de cultuur en sfeer van het bedrijf is zeker een toegevoegde waarde.

Betrokkenheid van mensen is belangrijk, voelen dat je waardevol bent in je werk.
Lach en krijg er een terug! Dit lijkt logisch maar valt wel bij mensen op. Tijd maken voor degene die je bedient. Geef de klant een goed gevoel en deze komt altijd bij je terug. Verantwoordelijkheid en dialoog is belangrijk om voldoening uit het werk te krijgen. Thosha wijst ons op de focus op de relatie met gevoel voor de klant.

Dit was met recht een waardevolle presentatie te noemen & er wordt tijdens de Open Coffee nog veel over nagepraat.

Op veler verzoek zijn de 'slides' van Thosha ook aan dit artikel toegevoegd!

Lenneke heet iedereen welkom Thosha over hospitality in het bedrijf

Thosha vertelt veel over vriendelijk klantencontact

01-tosha-van-der-maas02-tosha-van-der-maas03-tosha-van-der-maas04-tosha-van-der-maas05-tosha-van-der-maas06-tosha-van-der-maas07-tosha-van-der-maas08-tosha-van-der-maas09-tosha-van-der-maas10-tosha-van-der-maas